هیچ وقت نمی بخشمت....

خرید بک لینک

آدم های اولین رابطه مان هرگز قابل بخشش نیستند.

آن ها ما را به خیلی چیزها بدبین کرده اند.

از بعضی چیزها ترسانده اند.

به خیلی چیزها عادت داده اند.

ما را از بعضی لذت های رابطه زده کرده اند.

آدم های اولین رابطه هیچ وقت قابل بخشیدن نیستند.

شما با همه ترس هایتان وارد رابطه دیگری می شوید.

حسی نو و انسانی جدید، اما...

شما بلد نخواهید بود چیزهایی را طلب کنید

که آدم اولین رابطه تان شما را از آن ها محروم کرده بود.

شما سراغ خیلی از حس های سرکوب شده تان نمی روید.

شما از کمبودهای آدم های بعدی زندگی تان

بیشتر اذیت خواهید شد.

شما زودتر از قبل به هم می ریزید، دیرتر وابسته می شوید.

احساس تان کم صداتر می شود، قدم هایتان آرام تر...

و این دور از قواعد دوست داشتن است....

از ته دل...

ما را در سایت از ته دل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 20:17

صفحه بندی